قوانین و مقررات خرید اینترنتی از سوران پارت

خانهقوانین و مقررات خرید اینترنتی از سوران پارت

مراحل خرید از سوران پارت :

زمان خرید:

شما به صورت ۲۴ ساعت و شبانه روزی میتوانید خرید خود از وبسایت را انجام دهید و در اولین فرصت کاری کار ثبت سفارش شما توسط تیم پشتیبانی سوران پارت انجام میشود .

زمان ثبت سفارش:

از ساعت ۱۰ الی ۱۶ هر روز کاری ثبت سفارش ها انجام میگردد.

زمان ارسال:

بعد از ثبت سفارش و آماده سازی و بسته بندی محصول ، بار ارسال خواهد شد و از آن زمان به بعد بر اساس روش ارسال انتخابی شما بار به دست شما خواهد رسید و مسولیت آن به عهده حمل کننده بار میباشد.

جستجوی کالا: 

شما میتوانید کالای مورد نظر خودتون رو  در وبسایت جستجو کنید و انتخاب کنید و خرید اینترنتی خودتون رو انجام بدید .  اگر محصولی ناموجود بود با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آخرین استعلام موجودی کالای مورد نظرتون رو بگیرید . در صورت موجود بودن و بروزرسانی سایت میتونید سفارش خودتون و ثبت کنید .

تکمیل فرآیند:

پرداخت خودتون رو در درگاه اینترنتی زرین پال که توسط مراجع زیرصلاح و وزارت صمت تایید شده است انجام دهید .

روش های ارسال به انتخاب مشتری انجام میشود :

حضوری در فروشگاه :

درب فروشگاه کالا به شما تحویل میگردد.

پیک موتوری ( فقط تهران ) :

با توجه به حجم بار تعیین میگردد و اگر قابلیت حمل بار توسط موتور بود توسط پیک موتوری حمل بار انجام میشود و هزینه آن توسط مشتری پرداخت میشود. هزینه قبل از ارسال توسط تیم پشتیبانی به اطلاع مشتری خواهد رسید .

وانت :

برای بارهای حجیم داخل تهران انجام میشود  و هزینه آن توسط مشتری پرداخت میشود. هزینه قبل از ارسال توسط تیم پشتیبانی به اطلاع مشتری خواهد رسید .

پست و تیپاکس : برای اقلامی که از لحاظ ابعاد و وزنی در چارچوب شرکت های مربوطه باشند. هزینه به عهده مشتری میباشد .

باربری :

شرکت های بابری که با توجه به شهر شما انتخاب میشود و به صورت روزانه ارسال بار دارند که عموما بین ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت کاری بر مبنای فاصله شما با تهران میباشد. هزینه آن توسط مشتری پرداخت میشود. هزینه قبل از ارسال توسط تیم پشتیبانی به اطلاع مشتری خواهد رسید .

ترمینال :

اتوبوس ها و سواری که با توجه به تعداد بیشتر حرکت روزانه بار نسبت به باربری زودتر به دست شما خواهد رسید و هزینه آن نیز بیشتر میباشد . هزینه آن توسط مشتری پرداخت میشود. هزینه قبل از ارسال توسط تیم پشتیبانی به اطلاع مشتری خواهد رسید .

هزینه ارسال :

هزینه داخل شهری خرید برای فاکتور های بالای ۵۰۰۰۰۰۰ تومان رایگان بوده و در غیر این صورت به عهده مشتری میباشد و پس کرایه میشود.

مرجوعی :

کالای فروخته شده به هیچ عنوان مرجوعی ندارد مگر ایراد ساختاری کالا به تایید مدیر فروشگاه رسیده باشد و همچنین هزینه مرجوعی به عهده خریدار بوده و قابل ذکر بعد از ۷ روز ار خرید کالا به هیچ عنوان مرجوع نخواهد شد.

تحویل کالا :

با توجه به رویت سلامت کالا توسط واحد ارسال مجموعه و بسته بندی مناسب کالا پس از تحویل بار به مجموعه انتخابی ارسال توسط مشتری فروشگاه سوران پارت هیچگونه مسئولیتی در  قبال مفقودی، شکستگی، خرابی و هر گونه خسارت وارده به کالا یا کالاهای ارسال شده را ندارد.

ساعت کاری :

ساعت کاری تیم فروش سوران پارت از ساعت ۱۰ الی ۱۶ میباشد و هر روز سفارش های روز قبل که خارج ساعت کاری بوده ثبت میشود و همان روز تحویل واحد ارسال میگردد قابل ذکر است که سفارش های ثبت شده در پنجشنبه و جمعه روز شنبه ثبت سفارش خواهد شد و همچنین این قانون برای کلیه تعطیلات رسمی صادق میباشد.

حوادث غیرطبیعی :

در صورت بروز تعطیلات از پیش تعیین نشده و یا شرایط خاص هوایی و هر دلیلی که شرکت های خدمت دهنده جهت ارسال بار فعالیت نداشته باشند مجموعه سوران پارت مسئولیتی نخواهد داشت.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
× قیمت کالا را استعلام بگیرید