8 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

سنسور موقعیت میل سوپاپ برلیانس سری 200 و 300 از آنجایی که برای پیشگیری از خرابی این قطعه اقداماتی را نمی توان صورت داد لذا از طریق دیاگ زدن می توان به شرایطش پی برد.

ریال6,500,000

سنسور موقعیت میل سوپاپ برلیانس سری ۲۰۰ و ۳۰۰

سنسور موقعیت میل سوپاپ برلیانس سری ۲۰۰ و ۳۰۰ محصولی وارداتی از کشور سازنده خودروی برلیانس ، چین می باشد. سنسور در واقع همان حسگر می باشد و زمانی که برای قطعه ای و یا کلا متغیری در نظر گرفته می شود؛ بازه ی مشخصی برای آن متغیر در نظر گرفته می شود و در صورت گذر از آن محدوده حسگر فعال شده و شما را از بروز خطا یا اشکال حاصله آگاه می سازد. سنسور موقعیت میل سوپاپ یا نقطه مرگ بالا از نظر موقعیتش، یا در قسمت جلویی موتور یعنی در کنار سنسور میل لنگ و یا در قسمت انتهایی موتور بر روی پوسته کلاچ قرار می گیرد.

در واقع سنسور موقعیت میل سوپاپ رابطی میان کوئل و سیلندر نخست می باشد. وظیفه ی سنسور میل سوپاپ کنترل جرقه زنی سیلندر شماره یک و کارکرد صحیح کویل در سیستم برق خودرو و انژکتور در سیستم سوخت رسانی می باشد. یکی دیگر از وظایف حساس سنسور میل سوپاپ آنست که در صورت مناسب نبودن نسبت سوخت و هوا و یا عدم کیفیت مناسب بنزین (پایین بودن اکتان سوخت) مانع از کوبیدن پیستون ها در موتور می شود؛ چرا که اگر این کوبش ها برای بازه زمانی زیادی ادامه یابد در طولانی مدت باعث آسیب دیدگی پیستون ها ، شمع ها ، سوپاپ ها و … می شود.

قابل استفاده برای مدل های:

  • برلیانس اچ ۳۲۰ / Brilliance H320
  • برلیانس اچ ۳۳۰ / Brilliance H330
  • برلیانس اچ ۲۲۰ / Brilliance H220
  • برلیانس اچ ۲۳۰ / Brilliance H230

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور موقعیت میل سوپاپ برلیانس سری ۲۰۰ و ۳۰۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
× قیمت کالا را استعلام بگیرید