همه چیز در مورد لوازم یدکی برلیانس H330

برلیانس H330
برلیانس H330 یک خودرو چینی است و در ایران توسط شرکت پارس خودرو ، مونتاژ و در دو نسخه دستی و اتو ماتیک به بازار عرضه می گردد. در مقالات قبلی به معرفی سری ۲۰۰ این خودرو پرداختیم و در این مقاله به بررسی نسخه سدان سری ۳۰۰ خواهیم پرداخت. برلیانس ۳۳۰ سدان و یا اصطلاحا صندوق دار است. این خودرو نیز مانند بقیه مدل های برلیانس در هر دو حالت دستی و اتوماتیک در بازار موجود می باشد. تفاوت برلیانس H330 با مدل هاچبک یا H320 فقط در صندوق دار بودن آن است ، و در واقع از نظر مشخصات فنی و امکانات تفاوت چندانی با هم ندارند. برلیانس به نسبت خودرو های هم رده ایرانی خود ، آپشن های قابل قبولی دارد که به صورت خلاصه آنها را بررسی خواهیم کرد.  

امکانات برلیانس H330

  از امکانات این خودرو می توان به نکات زیر اشاره کرد: سانروف برقی سیستم تهویه مطبوع سنسور دنده عقب تنظیم برقی آینه هی جانبی کلید های کنترل سیستم صوتی روی فرمان ۶ عدد بلندگو ترمز های جلو و عقب دیسکی (در نسخه اتوماتیک) سیستم ترمز ضد قفل ABS سیستم توزیع الکترونیکی نیرو EBD  

مزایای لوازم یدکی برلیانس H330

  در برلیانس H330 از زنجیر تایم به جای تسمه تایم استفاده شده است که این باعث می شود ، رانندگان این خودرو از بابت پاره شدن تسمه تایم تا حدی آسوده خاطر باشند. در نسخه های تولید شده بعد از سال ۹۶ این خودرو عملکرد جعبه دنده و همچنین شتاب خودرو افزایش یافته است. در کل کیفیت و عملکرد سری ۳۰۰ این خودرو بهتر و بالاتر از نوع ۲۰۰ آن است. همچنین با همکاری شرکت هیوندای پاورتک ، موتور و گیربکس این نسخه ، در آزمایشات فنی و کیفی شرکت بازرسی و استاندارد با موفقیت همراه بوده است. موتور این خودرو نیز به ۱۶۵۰ و اسب بخار آن به ۱۱۴ ارتقا یافته است.   برلیانس H330

مشخصات ظاهری

  این خودرو از نظر طراحی ظاهری و خارجی قابل قبول است. البته از نظر ظاهری شباهت زیادی به بی ام و دارد و شاید بتوان گفت ، این مسئله به دلیل شراکت این دو خودرو ساز با یکدیگر است. البته برلیانس تمام تلاش خود را کرده که از کپی مستقیم جلوگیری کند ، اما با این حال در بعضی بخش ها این شباهت زیاد مشهود می شود. فضای داخلی نیز از قاعده کپی مستثنی نمی باشد و خصوصا در صفحه کیلومترشباهت آن با خودرو مزدا ۳ خود نمایی می کند. هر چند فضای داخلی از نظر زیبایی دلنشین است اما از نظر کیفیت ، از متریال های جالبی استفاده نشده و اکثرا از پلاستیک خشک بهره گرفته شده است. همچنین از نظر ظاهر خارجی می توان گفت لوازم یدکی برلیانس H330 جذابیت بیشتری دارد.  

معایب

  از جمله معایب این خودرو می توان به قیمت بالا آن اشاره کرد. مورد دیگر این است که این خودرو مانند برخی دیگر از خودروهای چینی افت قیمت زیادی دارد و بازار فروش دست دوم خوبی ندارد. همچنین می توان از سواری خشک و گیربکس قدیمی این خودرو جزو معایب آن یاد کرد.  

خرید اینترنتی محصولات لوازم یدکی برلیانس H330

  ما در مجموعه سوران پارت  تمامی محصولات یدکی چانگان و برلیانس را ، با کیفیت بالا و قیمت رقابتی به شما عرضه خواهیم کرد. برای مشاهده محصولات قطعات یدکی برلیانس H330 به این لینک مراجه کنید. فروشگاه اینترنتی سوران پارت همیشه سعی بر این دارد که لوازم یدکی برلیانس و چانگان را به صورت اورجینال و با بهترین قیمت در اختیار خودروداران قرار دهد. شما میتوانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا با تماس با شماره های مجموعه از آخرین قیمت ها مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و انتقال هر چه بهتر اطلاعات محصولات به شما همراهان می باشند.      
نوشته قبلی

فیوز برلیانس چیست و به چه دلایلی می سوزد؟

نوشته بعدی

مکمل بنزین برلیانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
× قیمت کالا را استعلام بگیرید